Thursday 9 January 2014

PERKHIDMATAN

PERKHIDMATAN YANG DITAWARKAN


1.    BUANG SAKA- Keturunan
2.    KERASUKAN
3.    PASAK RUMAH- DALAM DAN LUAR
4.    GANGGUAN JIN
5.    SANTAU
6.    AIR PENAWAR
7.    MANDI AURA - TAHAP 1, 2 DAN 3
8.    LAMBAT JODOH
9.    SAKIT MISTERI
10.  GANGGUAN DI RUMAH
11.  GANGGUAN DI TEMPAT KERJA
12.  PELARISAN
13.  SAKIT JANTUNG         - BEDAH SECARA BATIN
14.  SAKIT BUAH PINGGANG              BEDAH SECARA BATIN
15.  SAKIT BARAH              - BEDAH SECARA BATIN
16.  LAIN LAIN PENYAKIT YANG BERKAITAN SECARA FIZIKAL ATAU SPIRITUAL.

IN SYA  ALLAH, IKHTIAR KAMI HANYA SEBAGAI JAMBATAN SAHAJA, ALLAH JUALAH PENYEMBUH DAN BERKUASA ATAS SEGALA SESUATU.


Kes Sihir





Sihir yang terkena pada seorang pesakit, dimana tubuhnya berubah macam mereput.


SAKA

Saka adalah dari keturunan  jin pendamping yang diturunkan dari satu generasi ke satu generasi secara langsung atau tidak langsung. Secara langsung ialah melalui pengijazahan/penyerahan dari generasi terdahulu sama ada melalui ungkapan dan sebagainya. Secara tidak langsung jin ini akan memilih mana-mana ahli keluarga untuk didamping tanpa disedari. (sekiranya generasi terdahulu tidak sempat memberitahu ataupun menyerahkannya)

Ramai yang tidak boleh menerima hakikat apabila diberitahu penyakit mereka ada kaitan dengan saka atau diberitahu bahawa mereka ada SAKA. Ini kerana kita tidak ada pengetahuan tentang saka dan apabila kita faham bagaimana hubungan saka dalam kehidupan generasi terdahulu maka kita tidak boleh menafikan kewujudannya sehingga hari kiamat.

Pada zaman dahulu, kawasan rumah yang berhutan , duduk di kawasan pergunungan dan paya bakau menyebabkan sebahagian besar dari penduduk di tanah melayu ini, menerima jin sebagai penjaga rumah, tanaman dan harta benda. perjanjian yang dimeterai ialah menjaga sehingga ke anak cucu. Jadi kita tidak boleh salahkan jin tersebut atas sebab perjanjian lama yang dimeterai (Mou) dengan gerenasi kita yang terdahulu.

Seorang sahabat saya yang berbangsa india juga mempunyai saka dimana saka tersebut merupakan seorang nenek tua yang sudah bongkok 3. Pada awal penerimaan si penerima gembira untuk menerima saka tersebut dengan hati terbuka. Tetapi setelah genap setahun baru lah menyesal menerima dari keturunan beliau. Badannya sudah kurus dan tidak seperti dahulu lagi.

Kes yang lain pula, saka ini mengawal tuan nya kerana tuan sudah uzur dan tidak bermaya lagi. maka tuan punya badan sentiasa rasa bisa-bisa dan sakit pada bahagian sendi. Maka lama kelamaan tuan punya badan pun terbaring kaku dan tidak berdaya lagi. Selepas saka dikeluarkan barulah pesakit dengan izin NYA dapat menghembuskan nafas dengan tenang.


PERKHIDMATAN SAMPINGAN.

BARANG-BARANG YANG BERMANFAAT UNTUK DIBUAT CINCIN DAN
SEBAGAINYA.(Sunah Nabi)

1.GELIGA MANI GAJAH UNTUK KESEMPURNAAN AURA


2. POKOK KUNYIT HITAM UNTUK PERUBATAN


3. BULUH PERINDU

BARANG-BARANG INI SEMESTINYA ALLAH JADIKAN UNTUK MANFAAT KITA BERSAMA


No comments:

Post a Comment